Graag Stemmen op speeltuin ALD-DRYLTS!

  • rixt.

    Hallo!

    Onze speeltuin doet mee aan een soort wedstrijd : mooiste speeltuin van Friesland.

    Wie zou willen stemmen op ons? We schelen maar 2 % met de gene die nu 1ste staat en je kunt tot morgen stemmen

    ga naar http://www.omropfryslan.nl/ scroll naar beneden en dan rechts de poll waar 3 speeltuinen in staan en dan graag

    stemmen op ‘Boarterstún Ald-Drylts’

    alvast bedankt!

  • speeltuin

    Inmiddels is duidelijk geworden dat 'Boarterstún Ald-Drylts' is verkozen tot “De Bêste Boarterstún fan Fryslân”! En voor de hollanders, onder de bezoekers van dit prikbord, dit betekend dus “De Beste Speeltuin van Friesland”.

    Van de 3 genomineerde speeltuinen was de Speeltuin Ald-Drylts de meest complete t.b.v. de doelgroept 0 - 12 jaar. Van harte gefeliciteerd met dit succes!

  • P.J.

    Dus als ik het goed begrijp hebben er mensen op de speeltuin gestemd, maar zijn er nog nooit geweest.

    Omdat er op internet gevraagd wordt om op de speeltuin te stemmen (td)

    Het lijkt wel op de verkiezingen van een corrupt land.

    Is die “De Bêste Boarterstún fan Fryslân” prijs wel op zijn plaats ??????

  • speeltuin

    Zoals P.J.(?) in de reactie hierboven aangeeft loopt je met een stemming via internet een zeker risco, dat is natuurlijk waar. Maar om deze verkiezing nu direct te gaan vergelijken met een corrupt land slaat natuurlijk echt helemaal nergens op.

    Op de vraag: “Is die ”De Bêste Boarterstún fan Fryslân“ prijs wel op zijn plaats” is het antwoord een duidelijk JA. De motiviatie hiervoor staat te lezen in mijn reactie onder “Re: Graag Stemmen op speeltuin ALD-DRYLTS! –> is de winnaar!”

    Om nu elke volgende discussie te voorkomen dan ook nog maar even hierbij de informatie dat ik de “deskundige” was en bij alle 3 de speeltuinen op bezoek ben geweest. Ook ben ik verder niet verbonden aan ALD-DRYLTS, op welke manier dan ook.

    Speelse groeten, Erwin

  • P.J.

    Erwin(?),

    Bedankt voor jou “deskundige” mening.

    Gegroet,

    P.J.