indoor speeltuin

  • Monique Hesselink

    Hallo ZR,

    Ik ben er achter gekomen dat de brandweer hele hoge eisen steld aan brandveiligheid, en dat daar ook de nodige kosten aan verbonden zijn.

    ik ben benieuwd waar jij je wilt vestigen ook omdat je zegt dat wij een gedeelte hetzelfde verzorgingsgebied hebben.

    Ben je al wat verder met je vergunningen.

    Ik ben alles weer onder de loep aan het nemen.

    Succes

  • xnoortjex

    Hallo Chris,

    Ik ben erg benieuwd of je inmiddels gestart bent met jou eigen indoorspeeltuin? Ook ik heb erg interesse om een eigen indoorspeeltuin te starten, aangezien in onze regio net als bij jullie weinig indoorspeeltuinen te vinden zijn.

    Zou je me kunnen helpen, omdat jij al zover bent, want ik heb nog geen ondernemingsplan maar ben me pas aan het orienteren of mijn droom haalbaar is.

    Alvast bedankt!

    Noortje

  • Dirk van Doortogen

    Beste,

    Regelmatig begeleiden wij mensen die de wens hebben om een kinderspeelparadijs te starten. Om dit makkelijk en goedkoop te maken zijn wij een project gestart.

    Op deze website kunt u gratis uw vraag stellen en één van onze adviseurs zal dan uw vraag beantwoorden. Ook vind u hier onze E-Book Begin een speeltuin. In dit E-Book laten we zien welke stappen belangrijk zijn voor de start van een kinderspeelparadijs.

    De eerste 50 bestelling gaan de deur uit voor EUR 14,95. Na 50 bestellingen zal de prijs EUR 24,95 zijn.

    Wij willen ook alle vragen met antwoorden gaan bundelen en deze in de toekomst aanbieden als E-Book.

    Bookmark dus snel de site en succes met het starten van een speelparadijs.

    Met vriendelijke groet,

    Dirk van Doortogen

  • frangoud

    Hoi,

    Ik ben ook bezig om een indoor speeltuin te openen en heb juist moeite met het ondernemingsplan.

    Zou jij mij daarmee kunnen helpen?

    Ik begrijp dat je niet wilt dat ik jouw plan uitprint en opstuur hahaha, maar zou je hem mij desnoods in pdf kunnen sturen zodat ik een beetje een idee heb waar ik kan beginnen?

  • Steve

    Goedenavond Monique,

    Vraagje. Ben je al wat verder gekomen..of zelfs al gestart?

    Ik ben ook aan het denken in deze richting, maar tips of ideeën kunnen nooit kwaad.

    Ben benieuwd.

    Groet, Steve

  • Daphne

    Hallo allemaal,

    Ik ben bezig een indoor speel paradijs op te starten maar ik blijf hangen bij het financiele gedeelte is er iemand die mij daar bij kan helpen of alleen dat gedeelte van zijn ondernemingsplan kan toe sturen???

    mijn e-mail adres is daphne_stobbe@hotmail.com.

    Ik heb wel al veel tips van andere indoor speel paradijsen gehad maar zoek nog iemand die iets voor mij heeft i.v.m het financiele gedeelte.

    Ik hoor het graag.

    Groetjes Daphne