groothandel tweedehands speeltuin toestellen

  • Inge

    Wie kan mij helpen aan site's van groothandels die tweedehands speeltuin toestellen verkopen?

    Ik ben namelijk samen met een paar andere bezig met het opstarten van projecten voor een van de derde werldlanden. Hierbij willen wij vooral veel voor de kinderen betekenen, dus we willen ook speeltuinen hebben. Alleen willen we alle toestellen wel tweedehands kopen.

    Wie of wie kan mij hieraan helpen?

    Gr. Inge

  • Seema

    Hallo , ik ben Seema, ben op zoek naar tweedehandse speeltoestellen voor een openbare school in Paramaribo. Die nooit een speel toestel heeft gehad, en die nog nieteens een speeltuin heeft.

    Wie zou mij hiermee kunnen helpen

    Voor verdere informatie kunnen we graag mailen. gp-techno@sr.net

    Groetjes

  • mastendol

    onze speeltuin is te koop

    groeten Bob

  • Gerhard Hobelman

    Geachte heer / mevrouw,

    Ik ben op zoek naar een tweedehands speeltuin.

    Met vriendelijke groet,

    Gerhard Hobelman

    0314-627200

  • willem

    TIP

    Houdt er rekening mee dat alle speeltoestellen (behalve die voor prive gebruik) moeten voldoen aan Wettelijke normen (Warenwetbesluit Attractie- en Speeltoestellen).

    Ieder speeltoestel die u koopt moet voorzien zijn van een keuringscertificaat en logboek.

    willem

  • Uriël

    Hallo

    Ieder jaar ga ik met een groep jongeren naar Roemenië om ter plekke iets voor kinderen te creëren. O.a plaatsen we speeltuintjes.

    Het jaar voor vertrek houden we acties om het geld bij elkaar te krijgen. Zie onze website: www.jwrhengelo.nl

    U begrijpt dat alles low-budget moet.

    Wij zijn opzoek naar gebruikte speeltuintoestellen b.v. wipkippen, schommels,draaimolens. wippen, klimtoestellen etc.

    I.v.m. het transport moeten de grotere toestellen wel demontabel zijn.

    Wie helpt ons aan deze toestellen

  • C.H. Adams

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik ben sinds een jaar geleden verhuisd vanuit Nederland naar een klein eiland, St. Eustatius Caribisch Nederland.

    Ik werk op een basisschool als onderwijsassistent. De directrice van de school is geintereseerd in speeltuin toestellen voor de kinderen en toen kwam ik dit pagina tegen.

    Aangezien dat jullie zijn toestellen aan het doneren, zou het een moegelijkheid zijn om in aanmerking te komen?

    Met vriendelijke groeten,

    Chris Adams