Ik ben Ricardo Jonker uit Wapenveld en ik ben 9 jaar.Ik ben kinderDIERecteur van dierenpark Wissel. Er zijn 15 kinderDIERecteuren in Nederland. Nu moet ik voor mijn project, red de witvoettamarin, zoveel mogelijk stemmen proberen te verzamelen. De witvoettamarin is een aapje dat met uitsterven word bedreigd. Als ik win, dan gaat er een bedrag van 2500 euro naar dat project. Maar alleen red ik het niet!! Dus nu wil ik vragen of jullie op mij willen stemmen!! Iedereen mag 4 keer stemmen! Ga naar www.kinderdierekteuren.nl. Daarna naar fans klikken hier. Dan op het plaatje van Ricardo, en tenstlotte 4 keer op hier stem ik op.

Ik zal eerst iets vertellen over mijn project:

De witvoettamarin is een colombiaanse dwergapensoort die met uitsterven bedreigd wordt. Ze worden gevangen om te worden verkocht als huisdier. Dit is wettelijk verboden! Als de witvoettamarins in beslag worden genomen, komen ze terecht in opvangcentra omdat ze niet terug naar de natuur kunnen. Een aantal europese dierentuinen hebben een project opgezet om er voor te zorgen dat de witvoettamarin niet uitsterft. Dit project bestaat uit een fokprogramma in dierentuinen en voorlichting aan colombiaanse dierenverzorgers over de juiste zorg van witvoettamarins. Het oprichten van een natuurreservaat is ook een onderdeel van dit project.

Help samen met Ricardo de witvoettamarin te beschermen!! Ga naar www.kinderdierekteuren.nl en stem op Ricardo!! Voor iedereen die het leuk vind, je kunt ook lid worden van mijn fanhyves: dierecteurricardo.hyves.nl

Iedereen alvast heel erg bedankt!!!