zit-hang-draaitoestel

  • R.Coenraad

    Hallo allemaal,

    Wij zijn een basis-school in de gemeente Zaandam, en hebben op onze speelplaats een hang-zit- draaitoestel die wij willen verkopen tegen de beste bieder.

    voor nadere informatie of foto kunt U mij bellen op nr: 075-6163929

    En vragen naar Stephan v/d Beek of Ronaldo Coenraad

  • Marie-José van Ginneken

    Goedenmiddag

    Voor een kinder/weeshuis met 86 gehandicapte kinderen in Cégled Hongarije heb ik afgelopen zomer een actie opgezet om een hoop zorghulpmiddelen zoals rolstoelen voor ze te regelen. Dit is aardig gelukt, zie: http://www.baronie-incasso.nl/cegled/frame.htm

    Nu zijn er nog 2 meiden in het tehuis die ik graag zou helpen, Barbara en Christine, beide dametjes liggen heel de dag in hun kamer in bed omdat ze niet mogen / kunnen zitten en dus niet in een rolstoel kunnen.Geestelijk zijn ze prima in orde dus vervelen ze zich te pletter in hun kamer.

    Voor deze 2 meiden ben ik op nu op zoek gegaan naar een ligrolstoel. Gelukkig heb ik na maanden zoeken 2 kantelrolstoelen gekregen van het bedrijf INVACARE. Omdat ik deze stoelen gekregen heb van dit geweldige bedrijf kan ik dus het geld wat ik daarvoor heb gespaard nu gebruiken voor iets anders.

    Vanwege de strengere regels op het gebied van veiligheid zijn de 2 speeltoestellen in de tuin van het tehuis weggehaald.Dit was eigenlijk wel nodig omdat de schommel op instorten stond en op de wip zou ik ook niet willen zitten want die bestond uit een soort boomstam die geheel gespleten was.Veel splinters dus.

    Aangezien er nu niets meer in de tuin staat om mee te spelen ben ik dus op zoek naar een speeltoestel. In verband met het budget (ik betaal alles uit eigen zak) zoek ik iets tweedehands / showmodel / beschadigde dingen. Zelf opknappen of in elkaar zetten/uit elkaar halen is geen bezwaar.

    Mijn vraag is dus: Heeft u een foto van het toestel en wat is uw minimumprijs hiervoor?

    Alvast dank voor het lezen van deze mail.

    Marie-José van Ginneken

    Rubensstraat 3

    4812AK Breda

    076-5207393

    m.vanginneken@xs4all.nl

  • SV Weerestein

    Hallo Marie-Jose,

    ik weet niet of de eisen in Hongarije hetzelfde zijn als in NL, maar wij hebben nog een (4 persoons) wip die -net aan- niet aan de NL eisen voldoet en wordt vervangen.

    ik kan je evt een foto sturen.

    Wij hebben echter geen vervoer om het ding te brengen.

    je mag hem -uiteraard- gratis hebben.

    na enkele aanpassingen en opknappen is hij weer goed te gebruiken.

    Ruud.