speeltuin in Aruba

  • Angelique

    Wie kan mij tips geven voor het opzetten van een speeltuin in Aruba of weet waar ik informatie hierover kan vinden?

    De toestemming en de grond hebben we al.

    Alvast bedankt,

    Angelique

  • Ermo

    Je kunt contact opnemen met de NUSO om zo aan informatie te komen. Verder moet je voor jezelf al een beeld hebben wat willen we in de speeltuin hebben en daarbij speelt natuurlijk het geld een belangrijke rol, want een toestel kan nog zo mooi zijn maar ook weer onbetaalbaar zijn. Kijk verder eens rond bij de speeltuinen die op deze pagina staan vermeld daar doe vast al veel ideeen op.

    Groeten,

    Ermo

    P.S. Laat even weten hoe het gaat met de realisatie van de speeltuin.

  • willem

    Als het de speeltuin onder verantwoordelijkheid staat van het particulier inititatief (vereniging of stichting) en dus niet commercieel is, dan zijn fondsen zoals ‘Jantje Beton’ en de Stichting Kindertpostzegels Nederland vaak bereid een bijdrage te verstrekken.

    Voorwaarde is dan o.a. dat de speeltuin toegankelijk en bespeelbaar is voor kinderen met een beperking (lichamelijk en/of verstandelijk).

    Gegevens van deze fondsen zijn te vinden op de speeltuin.startpagina

    Succes

  • willem poppe

    Dag Angelique,

    Toevallig kom ik jou vraag tegen terwijl ik een plan aan het uitwerken ben om een speeltuin te exploiteren op Aruba……

    Het is een onderdeel van een groter geheel maar toch.

    Hoe ver zijn jullie ermee?? het lijkt me goed om dat van elkaar te weten zodat we niet straks 1 km. van elkaar zitten en met scheve ogen zien hoe het bij de ander loopt….

    Ik hoor graag van je!!

    Groetjes

    Willem Poppe

  • Kas van der Linden

    Dag Angelique,

    Hoe staat het met de speeltuin? Wij zijn Xtra geïnteresseerd omdat we bezig zijn met het maken van een serie TVprogramma's voor NL3, RVU, dat gaat over MBO-ers. In dat programma krijgt een team van 3 MBO-ers een super-opdracht in hun vakgebied. Het installeren van bijzondere speeltoestellen zou daarbij geweldig zijn. Denk je dat wij iets aan elkaar gaan hebben?

    groet,

    KasAngelique schreef:

    >

    > Wie kan mij tips geven voor het opzetten van een speeltuin in

    > Aruba of weet waar ik informatie hierover kan vinden?

    > De toestemming en de grond hebben we al.

    >

    > Alvast bedankt,

    > Angelique

  • florentino

    hallo allemaal

    Ik ben hier beland, omdat ik ook een speeltuin wil exploiteren, maar dan in Indonesie, om dat te reliseren heb ik wat informatie nodig of er een instelling of iets anders mij kan helpen hoe ik dat kan doen,

    groetjes

  • Paulien Bruin

    Hallo

    Bestaat de speeltuin van mevr Wekker nog?

    Het heette vroeger Napthalie Henriquez park en het lag vlakbij Talk of the Town.

    Er werd vroeger sinterklaas gevierd, ik heb mevr Wekker daar nog wel bij geholpen!

    Ik heb nog foto's van het park.

    Er stond ook een appartement in, die ze verhuurde, het geld kwam ten goede aan Unicef.

    Weet iemand wat er met speeltuin is gebeurd na haar overlijden????

    Paulien

  • willempoppe

    Hoi Paulien,

    ik vertrek morgen naar Aruba en zal eens kijken of ik het juist heb als ik zeg dat die speeltuin en desolaat bijligt… het staat in mijn herinnering dat er een speeltuin is en volgens mij is het een zooitje.

    Je hoort nog van me

    groetjes

    willem poppe

    Kapelle

  • Remko ten Donkelaar

    Een geweldig plan, erg mooie uitdaging! Wij hebben mooie invullingen voor speeltoestellen voor warme landen! We hebben ooit Griekse toestellen geleverd en hebben er nog een paar van. Niet duur, wel kleurrijk en duurzaam, zeker op Aruba.

    Daarnaast hebben we spectaculaire en ‘gewone’ houten speeltoestellen, prima geschikt voor plaatsing op Aruba.

    Veel succes met de verdere voorbereidingen!

    Wij, als Speelgroep, houden ons aanbevolen jullie een scherp aan bod te doen. Kijk maar eens op www.speelgroep.nl

    M.vr.gr.

    Remko ten Donkelaar

  • willem poppe

    Dag Paulien,

    als je mij je emailadres geeft kan ik je foto's sturen…

    Ga vóór je die bekijkt wel even in een goede stoel zitten.

    Als je geen sterk hart hebt kun je beter helemaal niet kijken.

    Sterkte!!

    vriendelijke groet

    willem poppe