Speeltuin + zaal voor verhuur ?

  • Léonie

    Hallo,

    Wie kan mij helpen ?

    Ik ben op zoek naar een speeltuin-vereniging in het midden van het land, waar ik tevens een zaaltje kan huren. Het zou gaan om een bijeenkomst met allemaal dames en kindjes tot circa 10 jaar, totaal ongeveer 30 personen. Doel is gewoon gezellig samenzijn met de kindjes. Er hoeft niet voor catering gezorgd te worden, dit doen we zelf.

    Het zaaltje moet wel beschikken over warm/koud water en misschien een magnetron voor het opwarmen van babyvoeding. Het zou fijn zijn als er gelegenheid voor buitenzitten is, als het weer het toelaat.

    Wie heeft suggesties ???

    Graag reacties via bovengenoemd mailadres !

    Met vriendelijke groet,

    Léonie Hennik

  • Cees Kramer, NUSO

    Leonie,

    Probeer het eens bij bouwspeeltuin De Kameleon in Utrecht, die hebben een zaal, mailadres bst-hoograven@portes.nl

    Groeten Cees Kramer, www.nuso.nl

  • v.d Biggelaar

    Hallo,

    Wij zijn opzoek naar een speeltuin voor een familiefeest op 17 juli in de omgeving van Sint-Oedenrode

  • karel

    hallo leonie probeer het in amersfoort bij sv rivierenwijk mooie speeltuin met gebouw

    gr karel

  • Jeroen

    In Best vindt je DippieDoe hier kun je uitstekend een familiefeest houden. Tevens ben je daar niet afhankelijk van het weer omdat het park zowel binnen als buiten geopend is.

  • teun

    Tuindorp in Wageningen, het is een grote buitenspeeltuin, die beheerd wordt door vrijwilligers, dus zeker niet duur!

    Ze hebben twee zaaltjes en buiten een groot overdekt tarras

  • westerik

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een speeltuin + zaal voor verhuur in omgeving van Zevenaar.

    Gr. Jaco

  • Marieke

    In de achterhoek beschikt speeltuin Noord in Borculo over een verhuuraccomodatie.

    www.speeltuinnoord.nl

    Groet,

    Marieke