Starten

  • Rob Arets

    Wij hebben met een enhousiaste groep vrijwilligers een mooie speeltuin overgenomen maar……………………we weten niet hoe we het moeten aanpakken.

    Wie kan ons vertellen hoe je een speeltuin runt? Van het opzetten van een bestuur tot en met het openen.

    Groetjes en alvast bedankt,

    Een enthousiaste groep vrijwilligers.

  • willem

    Afhankelijk waar die speeltuin ligt (welke gemeente/provincie) kan je terecht bij diverse welzijnsorganisatie's, speeltuinorganisatie's of commerciele bureau's.

    Kijk ook even onder het kopje ‘organisaties voor speeltuinen / speeltoestellen’

    Geef even aan waar de speeltuin ligt en ik zal je specifieke informatie geven.

    Verder als je even je mailadres doorgeeft aan willemvanos@wanadoo.nl dan zal ik je een stappenplan zenden.

    .

  • Ermo

    Rob,

    Hoe denk je zelf dat je dingen dient aan te pakken, wat voor middelen heb je tot je beschikking, hoe groot is de vrijwilligersgroep, wanneer is de speeltuin nu geopend?

    Hopelijk kun je op deze vragen antwoord geven en mogelijk meer informatie geven. Er zijn genoeg tips maar dan moeten we wel weten hoe het nu is.

    Ermo

  • Henk Bleyendaal

    Het lijkt mij verstandig om in deze contact op te nemen met de NUSO, de landelijke organisatie van speeltuinwerk. Kijk ook op www.nuso.nl en klik door op speeltuinwerk / nieuwbouw.

    Tevens heeft de NUSO een gunstig voorstel m.b.t de verzekeringen.Rob Arets schreef:

    >

    > Wij hebben met een enhousiaste groep vrijwilligers een mooie

    > speeltuin overgenomen maar……………………we weten

    > niet hoe we het moeten aanpakken.

    > Wie kan ons vertellen hoe je een speeltuin runt? Van het

    > opzetten van een bestuur tot en met het openen.

    >

    > Groetjes en alvast bedankt,

    >

    > Een enthousiaste groep vrijwilligers.