wel of niet discusieren

  • Ermo

    Waarom wordt er op dit forum zo weinig gediscussieerd?

    Als er al een discussie is dan zijn het vaak de zelfde personen. Als meer mensen mee doen dan kunnen we heel veel hebben aan dat wat er aan de orde gesteld wordt.

    Mensen kom op en doe mee en roep andere op om ook mee te doen.

  • Cees

    Hoi, Ermo,

    Evenals Willem van Os werkte ik bij de NUSO. Uit ervaring weet ik dat speeltuinmensen meer doeners zijn dan praters en dat geldt ook voor het meediscussieren. Bovendien vermoed ik dat veel speeltuinmensen niet op de hoogte zijn van dit forum en dat is jammer, want Willem gebruikt het forum voornamelijk om zijn grote ervaring op speeltuingebied door te geven en ook ik wil bijdragen leveren als dat uitkomt.

    Een grotere bekendheid met de speeltuinpagina en dit forum en goede bijdragen daarin zullen er in de nabije toekomst zeker voor zorgen dat er meer gediscussieerd zal worden. Heb geduld.

  • willem

    Om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen (die zich met buitenspelen van kinderen bezighouden) op de hoogte zijn van speeltuin.startpagina.nl en de inhoud van de aangeboden informatie, is het nuttig om dit o.a. te melden in het clubblad van de speeltuinvereniging.

    Een mogelijkheid is ook om plaatselijke of regionale kranten te informeren over het nut van speeltuin.startpagina.nl. Zeker voor mensen die zich willen gaan inzetten voor een speelplekje bij hun in de wijk.

    Uiteraard is het nuttig om je collega vrijwilligers/bestuurder aan te melden.

    Kijk op: ‘Over de speeltuin.startpagina.nl’ - ‘vertel een vriend over deze pagina’

    Je vindt dit bovenaan de middelste kolom.

  • harry Been

    Een manier om de opinie/discussie beter aan de man/vrouw te brengen is de vragen/thema's van de week met vragen en al op te nemen onder het kopje opinie/discussie van de Home-page. Wellicht wordt een bezoeker van de speeltuin-pagina eerder geprikkeld om de muis aan te klikken op deze discussie/vragen-pagina en te reageren.

    Nu staat er onder het kopje opinie en discussie maar 1 niet prikkelend regeltje.

  • Nathan

    hoi,

    Afgelopen week had ik een gesprek met een medewerker van de NUSO, die kwam bij onze speeltuin kennismaken, tijdens dat gesprek kwam ik ook op deze forum, hij had hier nog nooit van gehoord, hij wist niet dat speeltuin.startpagina.nl bestond, heb ik voorgestelt dat het misschien wel een goed idee was om hierover een stukje te schrijven in de speelse koerier, dan kan je toch wat meer mensen bereiken.

  • Karel Jongstra

    Beetje vreemde reactie voor een NUSO-medewerker!

    De speeltuin.pagina staat nota bene vermeld als link op de eigen site van de NUSO. De letterlijke tekst aldaar is:

    “Op de speeltuinpagina vindt u allerlei informatie over het speeltuinwerk. Ook treft u daar een forum/prikbord, waar u vragen kunt stellen, ervaring kunt uitwisselen.”

    Wordt toch tijd dat die medewerker de inhoud van zijn eigen website ook eens leest, natuurlijk nadat die een bezoekje heeft gebracht aan deze speeltuin.pagina.

    Het positieve aan jouw bericht is wel dat de medewerker van de NUSO weer “de weg” naar de speeltuin weet te vinden.

  • willem

    Het lijkt mij per definitie goed dat een ieder die de speeltuin.pagina bezoekt anderen gaat wijzen over het nut van de pagina.

    Via ‘over de speeltuin.startpagina.nl’ (bijna bovenaan de middelste kolom)ga je naar het onderewerp ‘Vertel een vriend over deze pagina!’.

    Speeltuinvrijwilligers kunnen, net als jij dat gaat doen, in "HUN' clubblad een klein stukje schrijven over de meerwaarde van de speeltuin.startpagina.nl.

    willem