waterspeelplek

  • jos

    wie heeft er leuke ideeën of kent leuke toestellen voor inriching van een forse waterspeelplek in een open speeltuin?

    mail me ff

    jos

  • Tom

    Wij hebben een grote waterspeelplaats staan van BOAS. Het is een leuk toestel wat erg in trek is. Je kan ze bereiken op het volgende tel# 0521593164. Je bent ook van harte welkom om een keertje te komen kijken. Stuur maar een mailtje we zitten in Alphen aan den Rijn

  • willem

    Uiteraard is er ook voor waterspeelelementen noodzakelijk dat er verder gekeken wordt dan alleen een catalogie.

    De uitnodiging van Tom zou ik dan ook aannemen (mits het in de buurt is).

    Maar……bedenk ook eens of er een zandelement bij moet. Zand en water is een ideale combinatie voor kinderen ook al vinden sommige ouders van niet (is zo vies…..). Watergoten, waterbakken en zandplateaus zijn buitengewoon geschikt om ook kinderen die rolstoelafhankelijk zijn lekker te laten spelen.

    In Rotterdam (de speeldernis) is een natuurspeeltuin met heel veel water (en zand) echt een aanrader voor ieder die iets wil met water/zand, natuur en avontuur.

  • Ron Hebben

    De firma Eibe heeft een leuke serie watertoestellen die met zand gecombineerd kunnen worden. Je kunt allerlei onderdelen aan elkaar koppelen en zo kun je zelf het een en ander samenstellen. Op hun website: www.eibe.nl (klik op programma en dan aqua).

    Eibe stuurt denk ik graag gratis een vertegenwoordiger met catalogus naar je toe…

    Tel. 079-3610010 of e-mail info@eibe.nl

    Groeten,

    Ron Hebben

    beheerder speeltuin de Leemkuil (www.deleemkuil.nl)