Prikbord is ook weer open!

  • Erwin van Weerden

    Alle bezoekers leuke en goede discussies toe gewenst.

  • willem

    Erwin

    PRIMA WERK!

    Ik sta klaar om zonodig antwoorden te geven aan een ieder die zicht met buitenspelen bezig houdt

    Groet en succes,

    Willem

  • Ermo

    Erwin,

    Succes gewenst en ik hoop dat er beter gediscusieerd wordt als voorheen. Het overzicht van speeltuinen ziet er goed uit, ga zo door.

    Ermo

  • Ermo

    Ik hoop toch echt dat men eens met een vraag komt die alle speeltuinen aan gaat. En niet blijft vragen om waar welke speeltuin is. Ga a.u.b. eens echt discussieren.

  • Erwin van Weerden

    Ermo,

    Discussieren is zeker de bedoeling en ik zal daar zeker zelf ook aan meedoen.

    Echter de aard van de speeltuin.pagina heeft het nu eenmaal inzich dat er vragen over namen en lokaties van speeltuinen worden gesteld. Het overzicht van de binnenspeeltuinen is nog steeds in de maak.

    Erwin van Weerden, dit keer in de “rol” van webmaster speeltuin.startpagina.nl

  • cees

    Hoi, Ermo,

    Natuurlijk zijn discussies prima, maar ik denk dat een uitwisseling van kennis ook van groot belang is. In mijn vorige baan bij een speeltuinorganisatie bezocht ik veel speeltuinen waar mensen vaak heel originele vondsten hadden bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, het aantrekken van vrijwilligers of het benaderen van plaatselijke politici. Geef goede tips zeker ook door aan elkaar zou ik zeggen. Erwin van Weerden schreef:

    >

    > Ermo,

    >

    > Discussieren is zeker de bedoeling en ik zal daar zeker zelf

    > ook aan meedoen.

    >

    > Echter de aard van de speeltuin.pagina heeft het nu eenmaal

    > inzich dat er vragen over namen en lokaties van speeltuinen

    > worden gesteld. Het overzicht van de binnenspeeltuinen is nog

    > steeds in de maak.

    >

    > Erwin van Weerden, dit keer in de “rol” van webmaster

    > speeltuin.startpagina.nl

  • supernijn

    wat fijn