Hi lezers,

Heb nooit zo'n slechte service meegemaakt. Ik en mijn vrienden waren in totaal 16 personen. Toen we naar binnen kwamen geen probleem bijna 80% van de tafels leeg, totdat we ergens wilden zitten toen bleek bijna alle tafels gereserveerd. Toen we naar een tafel vroegen om te kunnen zitten werd ons aangeboden ergens in een hoek te gaan zitten waar maar 6 stoelen waren, wij waren met 16 personen. Toen we het niet accepteerden werd kenbaar gemaakt dat men de bedrijfsleider erbij ging halen. Eerste zin wat de bedrijfslijder zei letterlijk “Heb geen tijd hiervoor, wat is het probleem” Toen gingen er bij mij de stoppen erdoorheen. Hoe geen tijd, wij hebben toch ervoor betaald, werd ons niet kenbaar gemaakt aan de kassa dat het druk is en dat ze geen tafeks hadden, we konden lekker betalen, toen had men tijd, maar als we naar een plek vroegen om te zitten had men geen tijd voor ons, toen heb ik even kenbaar gemaakt dat hij tijd maar ging maken en het probleem even ging oplossen, hier was men niet gediend van, toen vroeg ik dat we o s geld terug wilden. Wij werden op een ontvriendelijke manier verzocht om op te schieten en terug te gaan naar de kassa daar werd ons geld terug betaald op weer een heeeeeeel vriendelijke manier.

Echt hoe die mensen daar kunnen werken. Een ezel heeft betere manieren dan de werknemers en bedrijfsleider van indoor speeltuin eckberge. Nooooooit erheen gaan.