De onderstaande tekst is afkomstig van: http://www.locourant.nl/politiek/5549-abo-speeltuin-weg-of-extra-ambtenaar

Tijdens de laatste raadsvergadering werd besloten ieder jaar €70.000 extra uit de gemeentelijke spaarpot te halen voor een extra ambtenaar bij communicatie. In september gaan we besluiten een bijna even groot bedrag te bezuinigingen op alle speeltuintjes in de gemeente. Kortom wat willen we? Meer ambtenaren of onze speeltuintjes behouden. ABO wil graag de speeltuintjes, CU wil graag meer ambtenaren.

Voor de CU woordvoerder was dat simpel. We krijgen een extra ambtenaar en dat gaat ten koste van de speeltuintjes. ABO was verbijsterd en riep dat ik dit niet kon uitleggen aan de bevolking. De heer Wim boer (Cu) had geen moeite om dit uit te leggen en is er van overtuigd dat ouders deze beslissing begrijpen.

Ik stelde voor dat een groep ouders in september een vergadering in het dorpshuis houden. De heer Wim Boer wil graag als spreker komen om deze beslissing uit te leggen. Hij denkt dat de aanwezige ouders het wel begrijpen.

Wie organiseert deze avond en nodigt hem uit als spreker? Ik kom zeker!

Huub Verberk

Fractie ABO

Graag zie ik verdere reacties van de lezers van dit prikbord