eigen indoorspeeltuin starten

  • metin

    hallo ,

    ik wil ook graag een indoor speeltuin starten , weet iemand misschien waar ik goedkope maar veilige speelkooi kan kopen? alvast bedankt

  • Nathalie

    Hallo!

    Nu heb ik, net zoals jullie, het in mijn hoofd gehaald om zo'n indoorspeeltuin uit de grond te stampen!

    Althans, … ik bekijk even of het haalbaar is voor me.

    Kunnen jullie me even de raad geven hoe het in zijn werk gaat als je die gigantische ruimte HUURT?

    Mag jij zomaar verbouwingen uitvoeren - als je huurt?

    Kan je best de ruimte kopen, vermits je 99% toch verbouwingen zal uitvoeren?

    Vriendelijk bedankt!

    Nathalie

  • rene

    hoi wij hebben ook het iedee om een binnenspeeltuin te beginnen.

    heb contact gehad met kvk maar konden ook geen antwoord geven op de vraag bij welke prijs per vierkante meter het pand rendabel is.

    wat betalen jullie per vierkante meter?

    en hoeveel vierkante meter moet je minimaal hebben?

    hoor graag van iemand die ons antwoord kan geven.

    bedankt alvast.

    gr rene

  • chris

    heb alle info voor je 06-465578

  • chris

    heb alle info

    06-46557866

  • Eric

    Voor informatie om een binnenspeeltuin te beginnen kun je surfen naar www.vcsplay.com

    of de grote showroom in Eindhoven te bezoeken. Voor meer info 040-2662130

  • nicole wolbrink

    hallo wytze,

    ik ben veel op google naar informatie zoeken om een eigen indoorspeeltuin te gaan starten samen met mijn zus.

    bij ons in deventer zit eigenlijk niks groots.

    Maar hoe moeten we van start! We hebben geen idee.

    Je moet natuurlijk een betaalbaar pand met parkeergelegenheid hebben.

    ik hoor heel graag van u

    met vriendelijke groet,

    nicole wolbrink

  • Ed

    Beste Nicole,

    Wij als Monkey Town Franchise kunnen je begeleiden van begin tot eind, vergunningstraject, banken, keuringen,gemeentes etc als je eens vrijblijvend wil komen praten zijn jullie van harte welkom.

    Groet

    Edwin

  • Jeroen

    Beste Nicole,

    Ik zag je bericht op deze site. Zie ook eens onze website www.vcsplay.nl. Mocht je vragen hebben dan help ik je graag, mijn mailadres is jeroen@vcsplay.com of tel. 06-1044 6230.

    We hebben een mooie showroom en vele referenties door heel Nederland en kunnen je uitstekend van dienst zijn. Vriendelijk bedankt voor je reactie!

    Mvg,

    Jeroen Delmée

    VCS Play B.V.

  • Marcus

    Hallo Ron,

    Ik lees dat je onlangs een indoorspeeltuin bent begonnen.

    Graag zou ik met je in contact willen komen over de huidige stand van zaken en een korte gedachtewisselen over de do's en don't.

    Alvast bedankt tot zover.

    marcovanhierden@gmail.com.