eigen indoorspeeltuin starten

  • Ron

    Hoi,

    Wij zijn nu 3 jaar bezig om een indoorspeeltuin op te zetten met zeer veel valkuilen, na keer op keer te zijn afgewezen op het ondernemersplan, etc zijn we door de bank gewezen op indoorspeeltuinen monkey town en met succes wij gaan na de zomer open met een nieuwe vestiging in samenwerking met de bank en m town en een Belgische bouwer, wij zijn hier echt content mee.

    indien je iemand van monkey town wil bereiken(ik ga geen namen roepen) moet je via Uitgeest een mail sturen zo zijn wij er aan gekomen.

    onze valkuilen waren

    Brandtechnische zaken

    Gemeentelijke zaken

    Financiering (hadden 30% eigen vermogen en nog nee zeggen)

    Wetgeving

    Concurrentiebeding

    Bestemmingsplan

    Etc…Etc,

    Bij vragen kun je mij altijd een mail sturen.

    En nu maar draaien met onze droom

  • Ron

    Wij zijn nu 4 jaar bezig 3 panden afgewezen, financiering afgewezen met het excuses van heeft u ervaring etc, de banken zijn al met diverse indoorspeeltuinen het schip ingegaan recent voorbeeld was klauterland uit Tiel, zij zeggen ook eerlijk wij zien dat niet zitten, na 4 banken zagen wij het niet meer zitten.

    Wij hebben ons 4 maanden geleden aangesloten bij een franchise voor binnenspeeltuinen en nu kan het ineens wel bij de bank omdat we bij een club zitten die ervaring heeft en ons kunnen ondersteunen,was er eerst niet zo happig op maar we kwamen in een warm bad terecht.

    Om kort te zijn wij gaan na de zomervakantie open in het midden van het land, dus nog even stressen, bouwen, reclamecampagne etc……wij hebben er zin in

    Wij hebben ons aangesloten na meerdere Franchise te hebben gesproken bij Monkey Town

    Groet en veel succes allemaal met de plannen.

    Ron

  • ron

    Hoi,

    Weet er iemand toevallig nog een grote partij tafels en stoelen in goede staat, gaat om 400 stoelen en 100 tafels voor een speeltuin……..alle tips zijn welkom.

    Gr

    Ron.

  • esther

    Hoi Noortje,

    Als iedereen telefoonnummers mag posten dan ik ook.

    Italie klopt daar zit ons hoofdkantoor, we zijn best een groot bedrijf met een aantal dochterondernemingen en we opereren internationaal met een behoorlijk aantal jaren ervaring.

    Ik zit op kantoor in Antwerpen,

    maar ik en mijn collega die alle projecten in Nederland regelt, wij zijn Nederlands.

    Het telefoonnummer van kantoor is 0032 3 44 09 858.

    Als je wilt kun je gerust contact opnemen.

    Groetjes,

    Esther

  • Begin een speeltuin

    Beste,

    Regelmatig begeleiden wij mensen die de wens hebben om een kinderspeelparadijs te starten. Om dit makkelijk en goedkoop te maken zijn wij een project gestart.

    Op deze website kunt u gratis uw vraag stellen en één van onze adviseurs zal dan uw vraag beantwoorden. Ook vind u hier onze E-Book Begin een speeltuin. In dit E-Book laten we zien welke stappen belangrijk zijn voor de start van een kinderspeelparadijs.

    De eerste 50 bestelling gaan de deur uit voor EUR 14,95. Na 50 bestellingen zal de prijs EUR 24,95 zijn.

    Wij willen ook alle vragen met antwoorden gaan bundelen en deze in de toekomst aanbieden als E-Book.

    Bookmark dus snel de site en succes met het starten van een speelparadijs.

    Met vriendelijke groet,

    Dirk van Doortogen

  • wytze

    Hoi Ron,

    Ik heb nog een 400-500 stoelen staan en enkele tafels maar ook een vrij uitgebreide horeca keuken die uit een indoor speeltuin komen.

    Als je ze wilt bekijken reageer dan maar even, ze staan in Grou Friesland.

    Groeten

    Wytze

  • wytze

    Hallo,

    Ik begeleid mensen die zelf een indoor speeltuin hebben en of willen beginnen.

    Daar ik vroeger zelf een bedrijf had wat indoorspeeltuinen ontwerpte en produceerde en tevens prive bezig ben indoorspeeltuin exploitanten te begeleiden in hun bestaande bedrijf maar ook starters help met businessplannen en financieringen te regelen.

    Zelf ben ik op dit ogenblik bezig om een indoorspeeltuin en buitenspeeltuin op te zetten in Hongarije.

    Wil je contact reageer dan maar.

    Groeten

    Wytze

  • Fred

    Beste Dirk,

    Super! Direct gedownload en heb veel aan de informatie. Beetje kort maar dat leest een stuk lekkerder.

    Groetjes

  • joyce_berenschot

    Hoi Wytze,

    Ik ben ook al enige tijd bezig met het schrijven van een ondernemingsplan voor een indoorspeeltuin. Er komt echt wel ontzettend veel bij kijken en heb er eigelijk wel hulp bij nodig, vind het best lastig vooral het financiele gedeelte. Heb jij misschien nog tips voor me?

    Groetjes Joyce

  • Begin een speeltuin

    Hoi Joyce,

    Aangezien wytze nog niet gereageert heb doe ik dat even.

    Vragen kan je gratis stellen op http://begineenspeeltuin.money2day.nl Deze worden meestal binnen 48 beantwoord door onze adviseurs.

    Mvg,

    Dirk