Ledenadministratiesysteem

  • Ermo

    Dit stond te lezen in de Speelmail van de NUSO welke uitkwam eind maart 2008.

    Ledenadministratiesysteem

    Patrick de Wit van Speeltuinvereniging West in Zwijndrecht is op zoek naar administratiesystemen voor leden, onder andere gekoppeld aan betalingen. Hij gebruikt momenteel een zelfgeschreven ledensysteem, wat dringend aan vervanging toe is.

    “Zelf schrijven is dit keer weer een optie, maar helaas kom ik tijd tekort om dit zo te doen als ik zelf wil”, aldus Patrick. Hij zegt graag in contact te komen met andere speeltuinen, zodat er een project van gemaakt kan worden waar meerdere mensen aan meehelpen. Volgens hem heeft iedereen iets aan deze software, “ en is het voor mij minder werk. Zo kan er een universeel stukje software ontstaan”.

    Patrick is bereikbaar onder p.de.wit@speeltuinwest.nl.

    Kortom mensen hoe doet uw speeltuin de ledenadministratie? Ga in contact met Patrick en mogelijk komt er een goed werkbaar systeem waar een ieder mee kan werken.

    Ik zelf doe de administratie in een Excel bestand waar geen uitgebreide formules aan vast hangen.

  • Ruud

    Veel verenigingen gebruiken het Rabobank verenigingspakket.

    dat schijnt redelijk te werken.

  • Mark Boos

    PC Leden (het Rabobank verenigingspakket dat in de hierboven staande post wordt bedoeld) wordt sinds 2010 niet meer ondersteund door de Rabobank.

    Wij hebben een vervolg erop gemaakt (noem het PC Leden Online ;)) dat vanaf kwartaal 4 2012 ook SEPA automatische incasso (pain) ondersteunt.

    Zie de website voor meer informatie over ledenadministratie online systeem software: http://www.ledenadministratieonline.com/

  • PC Leden

    Beste Mark,

    Het pakket PC Leden wordt nog steeds gebruikt.

    En het pakket wordt ook geschikt gemaakt voor SEPA en dus IBAN.

    Zoals je weet heeft het pakket een lange historie en vernieuwen zij het pakket telkens voor hun klanten.

    Graag daarom jou info rectificeren.

    En verwijs rustig naar de site www.pleden.nl naar een perfect betaalbaar softwarepakket voor verenigingen en stichtingen.

    Groet,

    Gebruiker PC - Leden

    Mark Boos Schreef:

    ——————————————————-

    > PC Leden (het Rabobank verenigingspakket dat in de

    > hierboven staande post wordt bedoeld) wordt sinds

    > 2010 niet meer ondersteund door de Rabobank.

    > Wij hebben een vervolg erop gemaakt (noem het PC

    > Leden Online ;)) dat vanaf kwartaal 4 2012 ook

    > SEPA automatische incasso (pain) ondersteunt.

    > Zie de website voor meer informatie over

    > ledenadministratie online systeem software:

    > http://www.ledenadministratieonline.com/